torstai 28. lokakuuta 2010

Syysloma


Mulla on syysloma. En oo pahemmin käynyt koneella loman aikana, vaan ollaan reissattu kavereiden kanssa vähän siellä sun täällä. Eilen illalla kotiuduin reissulta vanhempien luokse, menin sitten saman tien nukkumaan ja nyt aamulla tai siis päivällä heräsin puoli yhden aikoihin. On ainakin tullut nukuttua.
En oo jaksanut vahdata syömisiä ja oon varmaan taas lihonu vaikka suunta piti olla päinvastanen. Ajattelin tämän päivän viettää paastoa tai jos on pakko syödä niin tekasen jotain kasviskeittoa. Luonteen lujuutta tosiaan koetellaan nyt ku oon vanhempien luona yksin täyden jääkaapin ja muiden herkkujen kanssa. Lauantaina onneksi lähden takasin kämpälle. Siellä jääkaappi on tyhjillään. <3
Mitä J:n ja mun suhteeseen tulee, niin ootte ihan oikeassa, että pitää antaa mennä omalla painolla ja turhaan mä pelkään. Toivottavasti tää ahdistus joskus lakkaa.
Tajusin justiinsa, että en oo lukenu teidänkään blogeja pitkään aikaan. Onpa ainakin tälle illalle tekemistä. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti