lauantai 23. lokakuuta 2010

Nyt sen tein


Poistin kaikki tekstit. En niitä kuitenkaan tule lukemaan koskaan ja ne on vaan kiusaamassa mua. Haluan uuden alun. Sen jälkeen kun muutin pois kotoa, en ole itseaiheutetusti oksentanut kuin kahdesti ja sekin oli viikonloppu kun olin käymässä vanhempien luona. Vaikka kaikki häröilyt on takana, en halua muistaa kaikkia tyhmyyksiä mitä oon tehnyt laihtumisen takia, siksi poistin tekstit.
Blogi ei minnekään katoa, päinvastoin. Yritän nyt elvyttää tätä eloon. Muutan ulkoasua pikkuhiljaa miten koululta ja kiireisiltä päiviltä ehdin.
Muuton jälkeen oon lihonut reippaasti. Voisin veikata että ainakin 5kg. En halua mennä vaa'alle, koska varmasti masentuisin ja pelkään, että siitä alkaa taas uus kierre. Käyn vaa'alla vasta sitten ku oon henkisesti siihen valmis ja ennalta valmistautunu näkemään sen luvun.

Aikasemmin kirjotin, että mulla on juttua tytön ja jätkän kanssa. Nyt seurustelen tän jätkän, J:n kanssa, mutta saa nähdä mitä tulevan pitää. Mulla on pahemman luokan sitoutumiskammo ja itseluottamus ei tosiaan oo mitään parasta laatua. Päässä pyörii ajatukset, että jos en kohta laihu tai lihon kilonki, se jättää mut kun tajuaa millanen läski oon. Niin ja J itse harrastaa paljon urheilua ja tietenkin mulla on alemmuuskompleksi siitä, ku ite käyn ehkä pari kertaa viikossa lenkillä, jos sitäkään... Koska pelkään helvetisti sitä, että mut jätetään tai mua sattuu, pelkään että ite jätän J:n ennen ku se kerkiää. Miten päästä eroon sitoutumiskammosta? Miten olla pelkäämättä?

Painoa päivitän sitten kun uskallan. Herkkulakko alkaa 1.11 ja kestää jouluun. Tammikuussa alkaa sitten taas uudestaan. Aion onnistua! Alkoholinki käyttöä pitäis rajoittaa mutta se sitten on sen ajan murhe..

Onkohan kellään tietoa, että jos ottaa kielilävistyksen, pystyykö juomaan seuraavana päivänä alkoholia?

Tämän päivän syömiset:
Tonnikalaa tomaattikastikkeessa 289kcal (en aluksi tajunnu kuinka paljon kcal tuo moska sisältää)
Ananaspurkki 85kcal
ryvita ruisnäkkäri 31kcal
satsuma 22kcal
vaalea leipäsiivu 180kcal
oivariini 10g 55kcal
3 kinkkuviipaletta 60kcal
Doris-keksi 53kcal
Yhteensä: 775kcal

4 kommenttia:

  1. Kielilävistyksen ottamisen jälkeen pitäisi olla kaksi viikoa ilman alkoholia, tupakkaa sekä sitrus- ja maitotuotteita.
    En muista tarkalleen että oliko muitakin 'kiellettyjä' tuotteita, mutta nuo ainakin lävistäjä minulta kielsi. Tosin itsehän sen jokainen päättää että mitä syö/juo, mutta noiden ohjeiden mukaan kun elin niin oma kielilävistykseni parani hyvin. (:

    VastaaPoista
  2. Mulle muistaakseni sanottiin, että voi juoda/polttaa, jos purskuttaa suun vedellä jokaisen kaljan/tupakan jälkeen. Itse join samana iltana ja ihan hyvin parani lävistys silti. Mutta omalla vastuulla tietenkin...

    VastaaPoista
  3. Mietin tuossa kun kirjotit sun sitoutumis kammosta. Miks mietit J:n jättävän sut, ennen kun sä kerkeet jättää sen? Eihän suhde oo mikään kilpailu missä toinen pitäis jättää ennen toista. Eiks suhteen tarkotus oo tukee toista oli sitten mitä tahansa pulmia? Mulla oli joskus semmonen pelko, että en voinu oikein olla yksin, mut ei siihen auta muu kun vaan ottaa itteensä niskasta kiinni ja päättäväisesti vaan "sukeltaa" eteenpäin. Ei sun kannata pelätä pettymyksiä, vaan kaikkee sitä mitä se voi tuoda sulle tullessaa. Pettymykset ei oo kivoja jos niitä sattuu kohdalle (varsinkin jos niitä on useampia) mut aika parantaa haavat ja jokaisesta suhteesta oppii jotain ;) Tsemppailen <3

    VastaaPoista
  4. Miun ensimmäinen suhde kariutui vähän tuolla tavalla, että pelkäsin jätkän jättävän miut sen takia, että olen lihava (vaikken sitä sillon tosiaan ollut).. Ja ei se siun kanssa olis, jos aattelisi silleen siusta.

    Kiva, kun aiot elvyttää tätä blogia :)

    VastaaPoista